יום חמישי, 25 ביולי 2013

חנויות עיצוב ברחבי העולם - חלק ב'

בנגקוק

  רק להגיד את השם של העיר הזאת מציף אצלי טעמים וריחות נהדרים (נו טוב, אז אולי ריחות קצת פחות...). בניגוד לסינים שטובים בעיקר בחיקוי, התאילנדים מפתיעים בעיצוב יצירתי ומדליק. זה בא לידי ביטוי בעיצוב בתי המלון והמסעדות אבל גם בחנויות (בעיקר אם אתם מסתובבים במקומות שהם  ל א  הקוואסן:-))

INDEX-

  
  טוב אז אם לא בקוואסן, אז לפחות ב-MBK... בקצה של הקומה החמישית יש את אינדקס שהיא לפי דעתי הגרסה התאילנדית לאיקאה: המון מוצרים שימושיים ויפים בפשטותם, במחירים ממש זולים. יש כאן כלי מטבח, מצעים ומגבות, שטיחים, תמונות, שעונים, מנורות ומה לא?! סגנון העיצוב של הדברים אינו אחיד, יש כאן גם כמה דברים מסורתיים ו'כבדים' יותר לצד פריטים שמעוצבים עם הומור מסוים. בסניפים אחרים של הרשת יש יותר מבחר והאמת היא שגם נעים להסתובב (אלא אם כן בא לכם להכיר את כל האנשים שישבו לידכם בדרך הביתה, עוד לפני הטיסה!).
 
  מה כדאי להביא? לא להביא אבל כן להתאהב בסדרת רהיטי הרטרו שלהם... (לא להתבאס יותר מדי - יש דברים דומים ב'מטרו' ביפו)

S.B.FURNITURE-


 אל תטעו בשם - יש בחנות הזאת הרבה מעבר לרהיטים, אבל כמו HEAL'S גם החנות הזאת התחילה כחברה משפחתית לייצור רהיטים וכיום היא  רשת חנויות לעיצוב הבית בתאילנד. לרשת המוצלחת הזאת יש סניפים רבים ברחבי העיר ועוד כמה גם מחוצה לה. אני אישית מעדיפה את זה שנמצא ב- CRYSTAL DESIGN CENTER, שהוא מתחם עיצוב עם כמה בנינים - כל בנין סובב סביב נושא אחר שקשור בעיצוב הבית.

טיפ קטן: אם תגיעו לחנות בשעה 12:00 תזכו לראות את כל עובדי החנות מבצעים ריקוד המתפרש על הקומות השונות - מוזר לגמרי!!

 מה כדאי להביא? אני הבאתי את הכורסא הזאת - הייתם מאמינים?!



  עד כאן! בפעם הבאה אכתוב על סגנונות עיצוב שונים ואולי סופסוף נברר את הסוגיה: מה ההבדל בין וינטג' לרטרו?

להתראות יונית

3 תגובות:

  1. כל הכבוד יוניתי!
    כבר רשמתי לעצמי את הטיפים על ניו-יורק לקראת הנסיעה :)
    תמשיכי להביא עוד פנינות נחבאות...
    המון בהצלחה

    השבמחק
  2. איזה יופי לקרוא אותך שוב ... והיום אני מכינה לך הפתעה אצלי בבלוג. בנקוק נהדרת והיה לי את הזכות לגור בה תשעה חודשים, שעבדתי באל על ... לא פשוט אבל מאוד מיוחד, יצא לי גם לסוע להביא מכולה למלון שיזן. היה מרתק מעניין ובהחלט יש הרבה דברים יפים

    השבמחק