יום חמישי, 18 ביולי 2013

חנויות עיצוב ברחבי העולם - חלק א'

  כשהייתי דיילת באל-על, בזמן שכל חברותי בילו את זמנן (ובזבזו את כספן:-)) ב'אורבן אאוטפיטרס', אני שוטטתי לי בין גלריות וחנויות עיצוב מרהיבות. קיבלתי המון השראה כמובן, אבל גם הצטערתי שבארצנו הקטנטונת המבחר כל כך מצומצם. בהמשך גיליתי גם כאן חנויות מקסימות - אבל על כך בפעם אחרת...

  אז מכיון שזה קיץ והרבה נוסעים עכשו לחו"ל וגם כי אני קצת מתגעגעת החלטתי לסקור עבורכם כמה חנויות בערים שונות בעולם. הבשורות הטובות הן שחלקן שולחות גם לארץ, הרעות - שמחיר המשלוח לא זול בכלל. אבל אולי ביום מן הימים גם אנחנו נהיה חלק מהכפר הגלובלי הזה.

 אז ככה:

ניו-יורק

 טוב, העיר האינסופית הזאת מלאה בחנויות עיצוב ידועות כמו ANTROPOLOGY, POTTERY BARN ו- ABC HOME אבל אני אתמקד בשתיים החביבות עלי:

CB2  -


 החנות הנהדרת הזאת היא אחותן הצעירה והמדליקה של החנויות CRATE&BARREL המבוגרת קמעה ו- LAND OF NOD שהיא החנות הכי קסומה לילדים. היא ממוקמת על ברודווי בסוף הסוהו, כמעט נושקת לצ'יינה טאון ומסביבה עוד חנויות נוספות רבות ששוות ביקור. ב- CB2 אפשר למצוא בעיקר רהיטים מעוצבים בקווים נקיים, אבל גם הרבה אביזרים מסוגננים לבית, טקסטיל וגופי תאורה. שווה גם להציץ בקטלוגים שלהם באינטרנט בעיקר אם אתם בענין של לופטים ניו-יורקים מגניבים (אני כן!!) http://www.cb2.com/Idea-Central/

  מה כדאי להביא? את הפוף היפהפה הזה שגם עשוי מחומרים ממוחזרים:
WEST ELM -

 
  לחנות הזאת יש שני סניפים, הראשון נמצא בצ'לסי לא רחוק מהקולומבוס סירקל והשני דרומית יותר. במבט ראשון החנות הזאת נראית סטנדרטית למדי, סוג של איקאה למתקדמים. אבל כשבוחנים פריט-פריט אפשר לגלות שם פנינות אמיתיות. יש להם מבחר של שטיחים, כריות ומצעים פשוט מקסימים מהסוג השיקי הזה שהופך כל חלל פשוט למתוחכם ביותר! מילה קטנה על השירות שיש שם - זה באמת משהו ללמוד ממנו, מהם ומהאמריקאים בכלל.

מה כדאי להביא? לא להביא אתכם, אבל בהחלט כדאי להזמין שטיח והמחיר (כולל משלוח) סביר בהחלט.

לונדון

HEAL'S -


  זוהי חנות עיצוב ענקית הממוקמת במרכז לונדון בכיכר טוטנהם (יש לה כמובן סניפים נוספים בלונדון ומחוצה לה). החנות קיימת מ- 1810! שזה כבר הזוי בעייני ומכילה את כל מה שרק אפשר להעלות על הדעת, שקשור בעיצוב הבית וממיטב המעצבים. אז נכון שיש הרבה דברים שאינם ברי הובלה או במחירים יקרים מדי, אבל עצם הביקור בחנות הוא חוויה בפני עצמה.
  מה כדאי להביא? אם לא קפצתם גם לקובנט גרדן אז תמיד אפשר לשמוח במשהו של המעצבת ORLA KEILY.
DWELL -



  את החנות הזאת מצאתי במקרה בקניון ווסטפילד (פנינת עיצוב בפני עצמה), דווקא כשחיפשתי שם את הביטאט (כן כן יש גם בארץ אבל לא במחירים האלה בכלל) זאת חנות מתוקה וכיפית - לא משהו 'לכתוב עליו הביתה' אבל כן למצוא בו אי- אלו פיצ'פקס למזכרת שיש סיכוי שגם ישמשו אתכם.

*שימו לב: לחנות אין קשר למגזין DWELL אבל אם כבר הזכרתי אז כדאי גם להכנס לפורטל הזה שמלא ברעיונות יצירתיים ומוצרים מכל העולם: http://www.dwell.com/

  מה כדאי להביא? את הקופסה הזאת לאחסון כלים לצחצוח נעליים ולו רק בשביל ההומור האנגלי הבלתי מוערך דיו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה