יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

עיצוב חורפי VS עיצוב קייצי - מי ינצח?

  מזמן לא כתבתי והאמת היא שחסרתם לי ;-) קודם כל קיבלתי המון תגובות מפרגנות על הפרויקט של הדירה ברמת-גן וזה שימח אותי מאוד - אז רציתי להודות לכם. בין התגובות היו גם כמה פניות של אנשים שהתענינו בשיפוץ של דירתם ועל כך הולך להיות הפוסט היום.
  אז בפעם האחרונה שכתבתי, כבר תכננתי איך הפוסט הבא הולך להיות על עיצוב חורפי. חשבתי שהחורף באמת בדרך וכבר נכנסתי ל- MODE הנכון. אפילו התחלתי לאסוף לכם תמונות נפלאות כמו הסלון הזה שנראה שיך לאיזו בקתה בהרים:


או פינת הישיבה הזאת, שעושה חשק להכנס ולהתכרבל:


ובעיקר הספל הסרוג הזה - שראיתי לאחרונה גרסאות מוצלחות שלו ב- GOLF & CO וב- ID DESIGN


אבל בפועל החורף לא הגיע ומי שכן הגיע ובעיקר לגן של יהלי שלי מסתבר, זה כל הוירוסים שנוהגים להתלוות אליו (וכן הזהירו אותי שזה מה שהולך להיות כשהוא יתחיל ללכת לגן אבל חום כל יומייים? לגיבור שלי?).
  בכל אופן כמו שסיפרתי לכם, יש לי לקוחות חדשים: זוג צעיר ומקסים שגר בתל-אביב, על שפת הירקון. כששאלתי אותם מה החלום שלהם לגבי הבית שלהם הם השיבו שהם רוצים שהדירה שלהם תראה כמו בית - קיץ. אני כמובן התאהבתי מיד ברעיון של לעצב בית - קיץ בתל-אביב. תודו שיש בזה איזשהי סתירה פנימית, אוקסימורון. הרי בעיר הזאת, שבה בקיץ אין מפלט מהחיים ומהחום וגם אין מרחב לבקתות מבודדות על שפת אגם או בלב יער - המושג הזה זר לחלוטין. דווקא בגלל זה, זה יכול להיות קונספט מצוין.

 
  אבל מה זה בעצם אומר לעצב בית קיץ בתל-אביב? בתי קיץ נבנים בדרך כלל עבור אנשים עירוניים ומעוצבים לרוב בסגנון כפרי. הם מותאמים לצרכי החופשה עם דגש על החלל הציבורי ופחות על חדרים פרטיים. בדירה הזאת ננסה לפתוח את החלל המשותף על ידי פתיחת המטבח לפינת האוכל ונעצב אותו באופן מאוורר וקליל.


  כדי להמחיש את הסגנון אספתי כמה תמונות לסרטון:



ובחרנו סקלת צבעים של הים והחוף:





ואפילו מצאנו כמה פרטים שאולי יכנסו לסטיילינג הסופי:






  אז אני מתרגשת כמו בכל התחלה של פרויקט וכל-כולי בענין של קיץ וים וחוף וצדפים ושחפים... אז מה מתחיל לטפטף פתאום בחוץ?

  שיהיה לנו סופשבוע נפלא, חורפי ומשפחתי...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה